112

Fan jag hatar att  vara sjuk , är trött hela tiden och hostar så jag blir yr ...it sucks.
Och men kan ju inte göra något annat än att ligga inne och nörda framför datorn , miss no life det är jag just nu .

Juste jag och linda lyckades starta en brand på balkongen här om dagen , men det gick bra .
Det började med att vi var ut och rökte , vi satt där och pratade lite och gick in efter en stund.
Inne började vi lyssna på musik och vi stusade runt ,dansade och sjöng .. efter en halv timme beslöt vi oss för att gå ut och röka igen .
Jag gick först och möttes av den sjukaste saken .. det brann.

- Linda ..DET BRINNER

Jag hämtar vatten och Linda springer och hämtar köttfärssås av alla saker och skriker

- ska jag ringa 112

- nej branden är under kontroll

HHAHAHA fan vad sjukt det var

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0