....

Idag är det onsdag och det betyder att imorgon är det torsdag det i sin tur betyder att mamma och janne kommer en dag efter det :D !

vantar

Nu är det bara att hämta mina saker som är kvar att göra , sitter hemma hos älskling och funderar hur allt kommer att bli ,vår vänskap,vara stunder,våra planer.
Att flytta var ett stort beslut men något jag vart tvungen att ta , får bådas del och jag vet att båda kommer att bli och må så mycket bättre av detta.
Ingen kommer någonsin kunna ta min souli plats , det är inte det jag är ute efter eller vill ha i mitt liv utan jag vll ha kvar min solumate . Och för att jag skulle få ha kvar henne var jag tvungen att flytta,annars skulle vi bara bråkat tills vår vänskap var borta föralltid.

Nu ska jag gossa ner mig hos bejb och bara tänka bra saker .
So long suckers


Morot - grönsak eller ufo ?

Jag hatar att packa !!!!
Men kläder måste jag ha med mig så det är bara att dra på leendet och packa för allt jag är värd , imrogn blir det att åka hem till bejb och sen på torsdag flyttar jag till min syster och stoffe.
Det kommer kännas konstigt dom första dagarna men sen kommer det bara att bli bättre , bättre för både mig och linda och vår vänskap.
Vet inte hur länge jag stannar hos Johanna och stoffe men efter det blir det till att leta lägenhet eller studentrum.

Vill bara säga tack till Maria ,Nisse och Linda som tog emot mig utan att tveka när jag flyttade hit , era hjärtan är dom största i världen. Jag ÄLSKAR ER.

Nu ska jag packa det sista sen säga godnatt :)

So long suckers

varmt..för varmt

Nu var det ett bra tag jag skrev här , men jag har varken haft tid eller ork .
Solen ligger på hela jävla tiden och jag luktar som en pirat , men annars är allt toppen.
Jag och Älskling var ute med hans familj i deras båt förra helgen och det var superdupersjukjävlacpmysigt ^^ bästa helgen på länge måste jag faktiskt säga .

äh nu tar värmen över min kropp så jag orkar inte skriva något mer ... so long suckers

RSS 2.0