Gott nytt

Idag är alltså den "stora" dagen då  alla svär på att 2010 ska bli så mycket bättre ,
och jag är en utav dom ! seriöst 2010 ska bli mitt år.

Nu så sitter jag i sängen rätt så nyvaken och funderar över om jag ska orka gå upp och dricka lite vatten eller om jag ska lägga mig ner och sova lite mer, man måste ju få ihop nog med krafter  så man orkar hela natten . Haha

Nej men gott nytt år alla och hoppas ni får en toppen kväll!

tidsfördriv


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?:Yesbox ;D
2. Höll du några av dina nyårslöften? : Nej haha
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: faktiskt ^^
4. Dog någon som stod dig nära?:mm

5. Vilka länder besökte du?: Tyskland
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?: Ja
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?: Venne

8. Vad var din största framgång 2009?:hm svår fråga
9. Största misstaget?: hemlis
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?:Sjuk
11. Bästa köpet?: Min dator  (men den fick jag , räknas det då?)
12. Vad spenderade du mest pengar på: Cigg och dricka
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: Att jag flyttade till soulmate
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?: Your call.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: Gladare
16. Vad önskar du att du gjort mer?: Slutat vara så rädd och låta folk komma närmre.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?: druckit minder
18. Hur tillbringade du julen?: Med soulmate , benna och fille :)
19. Blev du kär i år?: Skoja inte ^^

20. Favoritprogram på TV?: the big bang theory
21. Bästa boken du läste i år?: Det vet jag inte^^
22. Största musikaliska upptäckten?: Jadu . .
24. Något du önskade dig och fick på Jul afton i år?: yesbox :D
25. Något du önskade dig men inte fick?: nej :)
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?:festade
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: Nej det var toppen
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?: vet inte
29. Vad fick dig att må bra?: Soulmate
30. Vilken kändis var du mest sugen på?: Haha vilken fråga xD
31. Vem saknade du?: Många
32. De bästa nya människorna du träffade?:Danne , jens , jocke , fille, benna, m.m


Haha att man kan ha så tråkigt så man svarar på 32 frågor om hur mitt år har varit , men jag fördrev ju lite tid iaf ^^

Nyår är räddat

Tack vare alexander  :D wiiie

JAg och skrutt vart nästa utan dricka pga att vi inte inte har några pengar , men nu så får vi låna av alexander ..
TACK TACK TACK TACK !

Godmorgon

Känns as jobbigt att jasg åter igen vaknar vi 3 tiden , men jag kan inte sova på kvällarna längre.
Ligger och vrider och vänder på mig heela tiden . .  Men det ska det bli slut på för nu ska jag fokusera på bättre saker i mitt liv.
Det är mitt nyårslöfte , eller ja ett utav dom

1. Fokusera på dom bra sakerna/personerna i mitt liv och inte slösa energi  på saker/personer som gör en knäpp
2. Börja träna
3.Försöka att sluta röka

vad har ni för nyårslöften?

Don't forget

Nej nu lägger jag ner för jag är trött på att vänta gaaaaaaaaaaah jag blir galen, du har förstört min hjärna !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Så nu har jag fått ur mig lite ilska iaf , men inta på långa vägar alla ilska.
Varför faller man alltid för dom man inte kan få?
 
Hm a nu ska jag lägga mig och kolla på en film . skriver nog senare


Mys<3

Nu har jag gosat ner mig i min säng,tänt en massa ljus och lyssnar på mys musik, kan det bli bättre? !
Snart ska jag ta min bok och bara försvinna med raderna in i en påhittad värld och lämna allt detta "riktiga" för en stund.
En ensam stund kan vara det man behöver ibland för att sedan kunna tänka klart , annars blir man galen .
När tankarna snurrar runt i huvet blir jag bara så trött , vad ska jag göra ? hur ska jag göra? nej jag släpper allt  ett tag nu och tar tag i alla problem sen .




The walk has all been cleared by now
Your voice is all I hear somehow
Calling out winter
Your voice is the splinter inside me while I wait



..

Hejsan

Vaknade för bara en timme sen och det känns superdåligt att jag har sovit bort hela dagen , snart ska jag städa köket ..blääää Någon som vill göra det åt mig (a)?.
Efter köket blir det att åka in till stan och hämta cigg och försöka träffa O en sväng och säga hej.

Nej nu kanske jag ska ta och klä på mig  ha det bra så läng
hejdå

Galen

Bästa låten jag lovar !




<3

gdfgdfg



Sitter här och väntar på att resten av sakerna ska komma så man kan bygga ihop  dom också , vi håller på att gra storarummet till två rum.

Nu ropar maria på mkig och skrutt att vi ska ta ner  den vackra granen så-å hejdå

Tjoohej

Ligger här och pillar navel medans man väntar på att tvätten ska bli klar , ett ägna hela dagen åt att tvätta suuuger faktiskt rätt hårt.
Ont i huvudet har jag också . .  men vad är det man brukar säga ? är huvudet dumt får kroppen lida ?! tror det är så iaf.
Hm Är huvudet dumt får koroppen lida, men tänk om det är huvudet man får ont i för att man gör något dumt .vad ska man säga då.
Är huvudet dumt får huvudet lida? nej nu kom jag in på helt andra spår än vad jag skulle , hade faktiskt tänkta att skriva lite om igår.
Vi var nämligen på feste hemma hos några komisar :) ( ja med vi menar jag ju såklart att Linda var med) , det vart mycket skratt,kortspel,trevligt folk och lite för mycket cider ^^.

Nej nu ska jag lägga mig och kolla på land of the lost ! den filmen är superbra ! Hejdå


jag saknar dig som en galning!


Äntligen hemma

Visst har det varit skönt att hälsa på i Ludvika men jag måste bara säga att det är grymt skönt att vara hemma igen.
Jag har saknat alla här hemma så sjukt mycket så jag tror att jag blev lite tokig där ett tag ^^ hehe. . Juste det är ju snart jul
Lite för överskattat om jag får säga vad jag tycker , men visserligen kan det vara trevligt med allt som hör julen till.
Men denna jul känner jag inte för att fira för det här blir den första julen utan min underbara mormor , det känns faktiskt helt sjukt .

Aja nu ska kolla lite film ! hejdå


Wiiie

Dom är färdiga nu !!! men fyfan vad ont det gjorde :D haha , jag pratar om mina stjärnor föresten.
Btw så var jag super nöjd med dom matilda gjorde ett toppen jobb, flera superstora tack till jonis och josefine som följde med mig :).
Ingen bra bild men iaf ^^


Hey

Ligger i sängen och är skapligt orolig efter som att skrutt inte har mobilen igång !! Hur ska jag någonsin kunna förlåta mig själv om det har hänt henne något , det var ju liksom meningen att jag skulle vara med henne ikväll och åkt till ludvika imorgon ! Men nej nu sitter jag här och kan inte dra ut och leta efter henne fanfanfanfan!!!

Imorgon ska jag iaf tatuera mig som jag nämnt tidigare och jag är superduper nervös så jag vet nästan inte vart jag ska ta vägen.
Men josefine och jonis följer med imorgon och håller mig i handen som tur är !
Nej nu ska jag försöka sova lite Natti natti


Tid för tatuering

Nu är jag superduper glad !!

Ringde till min kära syster som hade skrivit på facebook att hon hade halva pristet på tatueringar , så hon fixade in mig kl 11.00 på lördagen ! Wiiie
Och med lite hjälp av Linda , Danne och Benna så kom jag fram till att jag ville ha denna .. Tror att det kommer blir as nice !




Sova!

Hejsan

Idag har det varit en riktigt bra dag
Det började med att jag kom i tid till skolan *Tummen upp för mig  och efter det så åkte jag hem och tog det lungt en liten stund innan jag och linda åkte och kolla när en kompis skulle repa.
Åh juste jag fick precis reda på att Emma ska flytta till Stockholm så nu är jag suuuuper glad :D!

Nej nu ska jag gå och lägga mig och kolla på lite film , sov sött !!!!


Skitsnack

först och främst så vill jag påpeka att jag inte har stått utan för jens port idag , jag har faktisk varit i skolan hela dagen sen åkte hem till min underbara familj.
För att också säga till den som ring till danne och sagt att jag har stått utanför portan så är det ju så att jag har utegångsförbud såg jag har inte haft någon möjlighet att ställa mig utanför en port djävel för att snacka skit och sedan åka hem.Hah

Haha jag fattar fan inte hur folk tänker xD Undra vem "jag" hade pratat med utan för porten igentligen ?! hade "jag" bara ställt mig och snackat med mig själv superhögt och hoppats på att någon skulle höra vad "jag" sa.
 
Haha ja iaf så fick jag mig ett gott skratt

nej man idag så har jag haft prov det gick rätt bra faktiskt ^^ sen bar det av hem för att lägga mig i sängen och sova lite. Sen så var det ju idol final idag och Erik vann :D fyfan vad glada vi har här hemma då både jag, maria och linda satt och grinade (Töntarna) haha.
Juste jag har klippt mig idag också , eller ja linda klippte mig ..jag är faktiskt superduper nöjd:) .


KOM HEM NU !!!!!!!

Damn

Jag och skrutt är inte så populära bland våra mammor idag , vi klantade oss stort kan jag lova.
Det började redan inatt då vi skulle kolla på film , vi såg en men vart inte trötta så vi satt på en till och efter det en till. Det slutade med att vi somna efter fem och vi skulle gå upp kl 6, när vi  ska upp  tror ni att vi vaknar ?! nej såklart inte.
Maria står och försöker få oss att vakna i en halvtimme eller mer skulle jag tro .
Men tillslut vaknar vi men är dumma nog att ligga kvar i sängen .. Och somnar om !!!

Nu ska jag fan börja sköta mig så det blir något ut av mig , jag måste ju ha en utbildning.
Så tills vetenskapsmännen kommit på ett chip man kan stoppa in i örat så att man kan allt utan att gå i skolan så ser det inte bättre ut än att jag får släpa mitt lata arsle ur sängen och åka till skolan.

damndamndamndamndamndamndamndamndamndamndamndamndamndamndamndamndamndamndamndamndamn
ångers jag har för att jag inte gick till skolan , nu ska det fan bli något utav mig .. jag ska bli en djävla mönsterelev !!!!

Ja förutom det där så är allting toppen ^^.


Gladast i stan

Jag kan lova att idag har varit min bästa dag på länge , jag har haft super trevligt med Olle och Linda .
Först så åkte vi in till stan och kollade runt en snabbig , åt knäckäpple och lämnade något vid Olles jobb.
Sen åkte vi hem till honom och han och skrutt sjöng och spelade lite gitarr sååååå mysigt tihi ^^..

Ja det där var super kort om min dag/kväll men det är iaf något

Som du kanske har förstått
Jag är hos dig igen
Jag försvann ett tag på vägen
Men jag saknade dina sinnen



sing nudel nej !

Efter ett super tråkigt pass livsmedel och en kort skoldag så är jag här igen där allt började .. hemma  och det är sååå skönt kan jag lova .
Men snart bär det av in till stan för att träffa O ^^ som föresten åker till Thiland imorgon och det tycker jag tycker är orättvist!! Men men det ska iaf bli super kul att träffa han igen efter som att det är ett bra tag sen nu
we've got some catching up to do!
nej nu blir det att göra lite nudlar iväntan på att klockan ska gå fortare så att jag kan åka hehe

Adios amigos

Strumpor suger

Hej!

Nu har jag slagit mig ner vid datorn efter att ha parat ihop 10 000 strumpor , funderar seriöst på att gå barfota kommande åren bara för att slippa se ett par strumpor till!.
Dagen har bjudit på slapp framför tvn efter en rolig kväll igår med mycket skratt, bra musik och trevligt folk:), visserligen vart det så sent så jag och Linda vart tvungna att sova kvar men det var trevligt det med ( förutom att jag vart livrädd för att det skulle komma ett spöke med en arm och en massa kastruller och döda mig förstås).
Sen så vaknade kl 13.00 och vi hade lovat att vara hemma tidigt , så vi var inte så populära när vi kom hem vilket är förståeligt.

Ja nu vet ni lite som har hänt iaf ^^

So long suckers

Fredag och slussen

Det var en toppen kväll/natt igår jag är faktiskt riktigt nöjd med den , jag och skrutt satt oss i Slussen men varsin filt och kaffe.
Linda hade tagit med sig sin gitarr också, så där satt vi dom skrikblåa filtarna runt oss och sjöng, ni anar inte hur mysigt det var .
När vi satt där och kollade ut över vattnet och tänkte så kännde jag alla problem sakta försvinna ur mig såååå skönt :D haha .
vi åkte hem runt kl halv 4 tror jag så vi har precis vakant här hemma ,  och juste vi träffade någtra as roliga snubbar på tunnelbanan hem.
Dom såg att Linda hade sin gitarr med sig så dom frågad om dom fick spela lite , det vart lite nirvana och en massa skratt kan jag lova.

Jag tror att vi ska göra en favorit i repris ikväll :D  hehe

Inte en susning

Hejsan!
Klantiga lilla jag råkade försova mig imorse så jag måste gå till lille doktorn imorgon :/ *suck* jag som hade hoppats på att få sova länge men jag vill ju bli av men den här superjobbiga hostan so a girl's gotta do what a girl's gotta do Haha eller något ;S!.

Just nu så ligger jag och kollar på How i meet your mother som är en väldigt underskattade serie som sänds allt för sällan om jag får säga vad jag tycker.
 
Juste imorgon är det fredag Woohoo  så skönt med helg tycker jag ! , men jag har verkligen ingen susning om vad jag ska göra.
Nej vet du vad nu ska jag sluta skriva för jag kommer inte på något roligt att skriva om..

host host

Hejsan!
Imorgon jag jag till lille doktorn och kolla upp min super jobbiga hosta, så jag vet inte omdet blir någon skola för min del imorgon:/.
Idag har jag inte gjort så mycket mer än vart i skolan och haft matte och sen bara varit hemma och gosat med min kudde i soffan.
Jag avskyr verkligen att vara sjuk det är något utav det jobbigaste som finns, man bara ligger hemma och mår skit och har jätte tråkigt.

RSS 2.0