.....

kl är 20 över 11 och jag ligger i sängen och kollar på ännu ett big bang theory avsnitt och undrar varför jag inte kan somna om , jag och bejb somnade sent inatt så jag tycker att det inte borde vara så svårt för mig att somna.
Men eftersom att jag inte verkar kunna somna om så överväger jag att  gå upp och göra mig iordning så man har det gjort , för efter 3 så åker jag ,Sebastian , Matilda och Johnny till Lindesberg.
Vi ska åka förbi Ludvika en sväng också för att hämta mina mediciner och för att träffa Janne och förhoppningsvis så får vi träffa morfar också .

<3

Mysig dag med alla underbara idag:)

orkar inte skriva så mycket just nu , borde sova men det går inte när sängen är så tom.


punkt

Dom senaste dagarna har följande hänt :

- Bejb har tagit studenten
- Jag har fått sommarlov
- Matilda har kommit hit och hälsat på
- Nisse har gjort sin första gadd
- Emelie och Måns väntar barn
- Linda har fått gips

hmm ja nu vet jag inte så mycket mer som har hänt , men nu ligger jag iaf i sängen och väntar på att Matilda ska orka göra klart min gadd.
Väntar också på bejb som är på papagallo och tar en öl med Johnny och Nisse, det är bara på andra sidan gatan så det tar nog inte så lång tid tills jag får hit min sötnos igen ^^.

Fyfan vad jag är trött idag som om att jag skulle kunna somna vilken sekund som helst , kan var för att det är så sjukt varmt ute hela tiden ..men vad vet jag.

nej nu ska jag sluta skriva och göra något vettigt ist ... so long sucker

RSS 2.0