Ullared

Hejsan! sitter och väntar på att klockan ska bli 12.15 för då ska jag få skjuts in till centralen och träffa klassen som jag sen ska åka till Ullared med, det ska bli kul men det SUGER att jag inte får sova brevid älskling inatt utan säkerligen brevid någon blekfet och svullen gubbe som luktar. Klassen delar buss med andra eftersom att vi är en sån liten klass, men klassen från Märsta? .. ska också med så det blir kul att träffa dom.

Aja nu ska jag sätta mig i sängen och försöka hålla mig vaken.. Adios amigos

Iphone 4



Nu har jag väntat i ca 2 veckor skulle jag tro på att ska köpa min bebis och jag orkar inte vänta längre ! Hon ligger på Sebbes jobb och bara väntar på att få komma hem till mig och bli älskad...Men det måste gå 8 dagar till :( snyft .


zgsdgdsfg

Hejsan !

Idag har det bara varit en slappdag med mysfrukost massa tv tittande och så här på kvällskvisten tittade älsklingen mormor förbi på en fika:).
Just nu är det wanted på tvn så jag ska snart gosa ner mig bredvid min älskade och glo lite på den innan jag lägger mig för att sova.

Imorgon är det skolan men vill inget hellre än att vara hemma !!!

coolio

Varit på landet hela veckan men kom hem idag , imorgon blir det att åka till ludvik. Det kommer tydligen superduper många hem till farsan för att fira att Matilda fyller år :).
Ska bli sjukt kul att träffa alla och det ska också bli sjukt kul att vi åker till Ludvika med Mattis som man inte har träffat på år och dar ^^.

Nu ska jag kolla på number 23 och sova i vår härliga nybäddade säng :D nattinatti

Adios amigos 



lets go to zombiemod

RSS 2.0