Don’t just sit and wait for a star to fall

Sitter här och kollar på tatueringer .. jag försöker välja mellan 2 stjärnor men det är svårt för jag tycker att båda är super snygga ! .
Men när jag väl har valt vilken jag ska tatuera så ska jag göra två av den sorten och ha typ på nyckelbenen woho i can't wait :D



Hjälp mig att välja jag har världens beslutsångest  , jag lutar åt den röda men så kollar jag på den svart stjärnan och tycker väldigt mycket om den också.
Damn vad svårt det är att bestämma sig alltså .. aja jag får fundera på det ett tag till :)

Adios amigos  

Kommentarer
Postat av: matilda

Vem ska göra dom da nananana:)

2009-11-09 @ 23:01:09
URL: http://analapor.blogdog.se
Postat av: malin Leksell xD

jag tycker du ska ta den röda :)<3

2009-11-10 @ 18:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0