Is it okay if I get naked ?

Kvällen börjar närma sig och jag har inga planer än så länge mn så fort jag kollar ut genom fönstret och möts av det kalla vädret tappar jag lusten att göra något .

Jag vill åka utomlands .. tänk er en lång vit sandstrand,ett blått hav och massor med sol och värme ´åhh jag blir varm bara av att tänka på det .
Men att tänka på det räcker inte utan nu blir det till att spara pengar och sluta röka aah juste jag har slutat röka !
Det kommer att gå toppen bra det känner jag på mig, men då blir det inta ett vara ute och träffa folk på ett tag för jag kommer säkert vara arg och elak mot alla så jag gör någ alla en tjänst om jag håller mig borta dom första dagarna. Jag vill verkligen inte att folk ska se mig som den där sura tjejen haha  men jag tyckr lite synd om linda vi delar ju trots allt rum så henne blir det lite svårt att undvika. 


That's it for now  


Tihi juste jah hittade en supergammal bild xD , ska man kanske blir rödhårig igen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0