Jag hatar :

  • Att jag inte har några cigg
  • Att jag saknar
  • Dig och dina lögner
  • Att jag har ont i min tå
  • Att linda är sjuk
  • Att jag hatar
Men jag hatar inte allt och jag hatar inte jämt , men ibland får man hata annars spricker man .
Men nu känns det inte som att jag behöver spricka längre jag har mera en form av pyspunka nu....but i'll keep on rocking (Y)


Jag skulle ha åkt till Ludvika i helgen men  planerna ändrades , men om 2 helger åker jag dit och då är det julmarknad det mysigaste evenemanget i ludvika.
Men jag hade sätt fram emot att träffa alla så jag är lite besviken , tillexempel så skulle jag ut och gå med den extremt saknade Johnatan men det får bli om 2 helger istället .

Jag skulle också ha träffat jakob och hans mamma,pappa och syster som jag saknar något sjukt mycket , jag hade verkligen sätt fram emot att krama om var och en av er riktigt hårt .
Men som jag skrev tidigare så kommer jag till julmarknaden så då får vi träffas då :).





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0