No destination

Hejsan
Fick nyss reda på att jag ska vara hemma från skolan imorgon för Linda är sjuk och vi vågar inte lämna henne sjä'lv hemma.
Så visst kan jag vara det för vi har bara en lektion imorgon och jag vill ju inte att lilla liten ska gå och trilla av pinnen .
Vem vet snart så kryper hon på golvet och låter som en gris , och vipps så har hon en liten knorr , då kan jag säga att jag har min egen minigris:) .
Jag tycker så synd om linda och jag lovar att hin kommer smitta mig :/ , men än så länge är jag bara hostig...men jag har varit hostig från och till sen jag kom hem från Bremen och jag var där i somras så jag kanske borde kolla upp det snart.

Idag känner jag mig superglad men jag vet inte varför men skönt kan jag lova er att det är ^^ .. Jaja nu ska jag gå ut med Linda och Maria och röka .

sleep tight don't let the bed bugs bite =)


As she drove away she starts to smile,
Realized she hadn't for a while.
No destination, she drove for miles
Wondering why she stayed in such denial.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0