Rubrik

Åkte till centralen kl 11 för att möta mamma , matilda förljde med också sen bara det av till skolan på möte.
Det visade sig att dom inte hade kolla på något alls , varken mina betyg som jag har haft med mig från dalarna eller något annat . Mamma vart riktigt arg och jag med för att dom har ringt till henne och sagt att jag aldrig är i skolan , är det konstigt när jag redan har haft dom lektionerna som dom har nu? . plus att dom säger till mig att jagi nte behöver vara där .

Efter en massa snack kom vi fram till att det som skulle passa mig bäst är att gå handels , så nu håller jag på att leta heltidspraktik fram till sommaren. (y)

Efter mötet och efter att jag och tilda lämnat mamma vid bussen gick vi till Hötorget och köpte jordgubbar och satte oss i solen . mysmys.
Efter ett tag kom johanna som har haft fullt upp idag , hon ska snart åka till new mexico och jobba om jag minns rätt. Hon kommer bli borta superlänge och fyfan vad jag kommer sakna henne , jag kommer tom sakna att plugga matte med henne och det är inte vanligt .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0