Sol

Hejsan !

Vilken dag det har varit , vakande runt kl 12 till ljudet av folk som pratade.
Det var Maria och Linda som skulle gå och köpa cigg, jag virade en filt omkring mig och gick ut på balkongen.
Solen tvingade mig att ta av filten så där satt jag iklädd linne och shorts men en morgon cigg i munnen, sååå härligt.
Där efter åt jag frukost och hoppade in i duschen , gjorde mig iordning och satte mig vid tv. . ungeför efter två timmars slöande i soffan tog jag mig en promenad och bara njöt av den härliga blandning av sol ,värma och Adept.
När jag kom hem tog jag min bok med mig ut på balkongen och satt och läste ett bra tag mysmysmys.

Nu sitter jag här i soffan igen och ska snart sova så att jag ska vakna i tid imorgon , för imorgon blir det att tvätta sen träffa Karin .

So long suckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0