-¨-¨-

Älsklingen är ute och övningskör medans jag ligger och kollar på la ink, äter choklad och funderar över att städa rummet. Men jag har ingen orka att göra någon nytta idag utan bara ta det lungt efter som man är ledig^^.
Eller jag var typ ledig jag slutade efter en lektion ^^, vi hade matte med låsklassen och jag och mikaela pluggade på som bara fan :D. Fast vi använde miniräknaren lite men det fick man göra tyckte vå ^^.
Imorgon har vi bara karaktärsämnen tror jag så det ska bli kul, sen så är det helg och det är awesome !!.

Imorgon och ikväll ska vi nog packa lite saker och rensa till flytten och BEJB ska  tatuera sig imorgon fast jag tycker att det borde vara min tur nu men jag måste vänta tills den 20 september >< bläääää orkar inte  vänta!!



Du betyder allt bejb och jag älskar dig mest i hela världen, inget kan slå våra stunder ihop,




Det är sättet du rör dig och hur du håller andan
Just före du skrattar
Det är sättet du ler och sättet som du ser på mig
När jag känner mig vilsen och blå

Det är sättet du rör mig och sättet du får det svåra
Att bli lätt
Det är sättet du sover och sättet som du vaknar och
Vänder dig nära

Det är så enkelt med dig, kom slår vi sönder alla klockor
Och låser, lägger oss nära lämnar alla problem utanför

Det är sättet du fångar mitt dåliga humör och
På nått sätt gör allt bra
Det är sättet du fumlar och sättet som du för din
Hand genom mitt hår

Det är så enkelt med dig, kom slår vi sönder alla klockor
Och låser, lägger oss nära lämnar alla problem utanför

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0