fdvxcvd

Jobbig dag i skolan idag, var helt slut när jag kom hem men som tur var bejb hemma så vi la oss och gosade :).
Nu har vi bakat kladdkaka och ska snart fortsätta kolla på despeterate housewives^^

Juste det var verkligen en toppen helg med Frida, Nudde och Bejb i Göteborg och jag har faktiskt aldrig haft så kul på Liseberg som vi hade, trots att någon skvätte ner mig och bejb i flumride xD.
Vart lite knasigt med campingen med det löste sig iaf och vi fick ju en stuga för 600 kr så det var ju lätt värt det :) Och vi tog en liten omväg på ca 2 timmar när vi skulle åka till göteborg men det gjorde inte så mycket för vi hade ju riktigt kul iaf ^^-

Trots allt det roliga som har hänt och är just nu så saknar jag en person så jag tror att jag snart går sönder, och det är min mamma. Hon är för långt borta och tanken på att mamma och Janne ska flytta är lite tråkig eftersom att vi inte kommer träffas lika ofta, men dom har ju bil så dom kan åka till oss och hälsa på tycker jag ^^.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0