hoooohooohoooo

Hejsan eller skulle natti natti var mer passande? , ska snart gå och lägga mig och sova med bejb och findus.
Håller tummarna för att somna tidigt pga att jag ska upp tidigt och lämna findus inne i stan imorgon, men det blir lätt att komma upp i tid imorgon eftersom att sebastian också ska upp.

Juste och snart så börjar skolan för min del igen...den 17e  av alla datum, hade hoppats på längre sommarlov men men någon gång måste det börja iaf så  ^^.
Men det ska bli kul att börja skolan igen och få in lite rutiner,fast roligast ska det bli att lära känna dom andra i skolan och i nya klassen.
Men lite läskigt måste jag erkänna att det är men eftersom att det är en helt ny klass och jag inte hoppar in efter alla har börjat gör så att det känns lite bättre.

aja men nu ska jag krypa ner i sängen :) so long suckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0