Running shoes

Klockan är halv 4 och jag ligger fortfarande kvar i sängen, inte pga att jag är trött utan för jag har så ont så man skulle kunna tro att 200 elefanter har turas om att hoppa på mig.
Igår fick jag en impuls att jag skulle ut och springa ( som jag inte har gjort på flera år dessutom) jag tänkte typ att om jag har slutat röka så ska jag bli nyttig på alla andra sätt också, så jag tog på mig joggingskornar och bar iväg mot hagaparken. Efter att ha sprungit i ca 1 timme och 30 min så ringde Sebastian och frågade vart jag var , jag svarade då att jag trodde att jag nästan var hemma. Vi la på och jag fortsatte springa men efter ett litet tag så känndes det som att jag ver helt ute och cyklade vilket jag var också, Sebastian ringde igen och kom så åt mig att gå samma väg tillbaka så skulle vi mötas på vägen.
Efter lite mer än 1 timme så möttes vi och satte oss och pratade och tiden bara sprang iväg, han kollade på klockan och föreslog att vi skulle börja gå hem men när jag skulle resa mig upp och börja gå sa hade jag så ont i min fot efter att jag hade trampat snett när jag sprang tidigare så jag kunde inte gå.
Vi gick en liten bit men vi vart tvungna att ta bussen hem om vi ville komma hem innan det blev mörkt, JAG TÄNKER ALDRIG SPRINGA IGEN !!.

Ligger här och tänker lite efter att nyss ha laggt på med Sebastian i telefon, han gör mig verkligen till väldens lyckligaste. Även om jag är på världens dåligaste humör så lyckas han på något konstigt sätt alltid få mig att skratta så jag nästan kissar på mig. Han får mig att älska honom mer och mer för varje dag som går och ingen har någonsin fått mig att känna mig så älskad som han får mig att känna mig. Jag skulle kunna ligga i timmar och bara kolla in i hans ögon som säger så mycket bättre än ord -jag älskar dig, dom där ögonen som glittrar när han skrattar. jag vill leva resten av mitt liv med dig, får jag inte det lever jag hellre ensam med 20 katter.




Sebastian du har lärt mig vad äkta kärlek är <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0