off with her head

hejsan. idag har jag inte gjort så mycket faktiskt utan jag vakande, kollade mig i spegeln idag och granskade min utväxt i håret och bestämde mig för att det var dags att färga den,så jag åkte in till stan och handlade med min älskling som var på jobbet men som tur hade rast.
Sebastian köpte ljus efter som alla har tagit slut pga hans senaste projekt döskallen, jag måste säga att jag vart lite nervös när han började mixtra med borren och kniven men det slutade mycket bättre än vad jag trodde och mycket bättre än vad Sebastian själv hade förväntat sig tror jag :).

Han beställde hem en döskalle för ca en vecka sen eller det kanske är lite mer än en vecka men  iaf planerade han att göra en ljusstake av den.




han började borra som en galen pirat och jag måste säga att jag var lite rädd att han skulle förlora några fingrar



Som tur så var den lille rackaren ihålig så det tod inte så lång tid ^^



Haha sen började han "putsa" kanterna med en kniv xD
Och jag hade inte sett så glad ut om jag höll på att hugga i en skalle för 400 kr .. men min älskling är som han är och jag älskar honom xD <3.



Det vart iaf riktigt awesome :).


Nu ska ska jag fortsätta fixa här och vänta tills min sebbe kommer hem så jag kan börja färga mitt hår :D, kan ju inte se ut hur som helst när jag börjar skolan imorgon. Fyfan vad jag är nervös btw det känns som att magen har 20000 skator som flyger runt där inne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0