Du som gör påsarna på prisextra ska dö

hejåhå
Kom nyss hem från att varit i fridhemsplan och handlat mat med älsklingen, tyvärr så måste han jobba så jag fick åka tillbaka själv. Och med en alldeles för tung påse som handtaget gick sänder på precis när jag klev av pendeln, men eftersom att jag är så finurlig så lyckades jag rädda handtaget med en liten knut. Jag traskade stolt vidare efter den otroliga knytnigen helt ovetandes om vad som väntade mig runt knuten (haha runt knuten fattar ni xD ) aja nu kom jag av ämnet.  Men jag gick iaf där på vägen lycklig i tron om att jag snart skulle vara hemma och att värken i mina fingrar skulle försvinna så fort jag kom hem när jag plötsligt hörde ett rattttccch.... DEN #@!!%PÅSE SPRACK I BOTTEN !!!!!!!!!.
Jag fick bära hem allt i famen och det var inte lätta grejer vi hade handlat heller , så nu har jag blåsor på fingrarna och värk i armarna och ett starkt  hat mot dom som gör påsar.

so long suckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0