20 = 4 dagar kvar



Sitter och kollar på tv och ska snart ner och hjälpa till med allt jul stök, tiden går så fort så man knappt hänger med i svängarna. Jag ska fira min första riktiga jul sen mormor dog, förra året var det inte lika mycket fira som det var att festa. Men då var det skönt att jag fick tänka på något annat och jag är glad över att jag inte firade jul då för jag var inte redo för det. Men i år känns det rätt att göra det, och jag tror även att mormor skulle vilja att jag skulle göra det. Och fira nyår blir det att göra i Ludvika om vi kommer dit på något vänster. Pappa ska ha en massa vänner över och vi ska ta mad oss Dalle så det kommer bli awesome. PLUS att jag kommer få träffa världens sötaste Josefine :D. Förra gången var det dom som bjöd mig och Sebastian på middag så nu är det våran tur att bjuda Josefine och Joakim på lite mat ^^. Nu ska jag städa och tvätta så att jag har det gjort iaf sen får vi se vad mer som ska göras :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0