Ruttet nr 2

Vaknade upp och hade ont i huvudet idag, bra start på dagen eller hur?
Hur fan kan man vakna upp och ha ont u huvudet är det någon som vet det? jag hara iaf ingen aning och tycket att det är rätt skummt.
Iaf så stannade jag hamma från praktiken idag också, egentligen skulle jag bara vara hemma tills huvudvärken var över men jag sitter här hemma och pluggar istället.
Läste på FB att en gammal klasskompis till mig och hennes pojkvän har fått barn, så grattis till er Jennifer och Jonis till er vackra son :) känner på mig att ni kommer bli toppen föräldrar och jag önskar er tre all lycka i världen.

känner mig fortfarande rätt låg och jag vet fortfarande inte varför..och huvudvärken känner jag håller på att krypa tillbaka, måste höra med mamma vad hon äter för tablertter mot huvudvärken.

Aja nu ska jag plugga lite till sen kolla på julkalendern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0