Ruttet

Idag har jag en sån dag där det känns som allt bara är fel, att jag gör fel och att jag är fel.
Inget har hänt men jag är iaf såhär cp deppig, förstår mig inte på mig själv.
Vill kunna ringa mamma eller syrran och fråga om vi ska ta en fika på stan, men jag vet ju att det inte går. Hatar att dom är så långt borta.
Saknar mormor gör jag nu också..det börjar ju närma sig "hennes dag" ..och jag vet inte varför jag är det men jag blir fortarande arg när jag än en gång fattar att hon är borta. Borta..det är ett sånt dåligt ord ett onödigt ord som vi bara använder för att till vilket pris som helst slippa säga död. Och morfar han har skaffat en ny tant och jag är jätteglad för hans skull för jag hatade verkligen att se han sådär ledsen och ensam, men ända sen han träffa henne har jag inte hört något av honom.
Senast vi ens pratade i telefon var på min födelseag och jag minns inte när vi träffades senast, jag önskar bara att han ville prata med mig, men jag fattar att han har mycket att tänka på nu med nya tanten och allt.

Skolan går iaf bra och det är ju snart jullov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0