We can do it in the car my brother owns it

Arrg arrg sjökrabbor!

Nu är har jag packat färdigt för att åka till ludvika och spendera tid men min kära familj , usch vad jag har saknat dom.
Som morfar .. morfar har jag inte träffat på sjukt länge , ska bli så härligt att få krama om honom och få höra honom prata om något tokigt som dom djävulsiska priserna på tårtspadar nu för tiden .
Här förra veckan skulle han skjutsa mamma till stationen för hon skulle med tåget , hon hinner slänga in väskan i skuffen sen drar han .
Först trodde hon att han skojade men när han inte kom tillbaka  så ringde hon till hans mobil och frågar vad han gör och får till svar varför riger du mig när du sitter i baksätet .hehe.
Ja min morfar är lite rolig han . .

Juste juste jag fick min julklapp av johanna och kristoffer i förrgår ^^ det var en jätte söt sminkväska + läppglans och ett prisentkort på åhlens som igår blev en grå björn borg väska och en GUL plånbok i samma märke ! Awesome !

I was just guessing
At numbers and figures
Pulling the puzzles apart

Questions of science
Science and progress
Do not speak as loud as my heart

Oh tell me you love me
Come back and haunt me
Oh and I rush to the start

Running in circles
Chasing our tails
Coming back as we are

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0