Fridhemsplan

Hejsan!

Idag har jag varit och pluggar matte hos min kär syster, jag fick massa mycket gjort .
Tack johanna för all hjälp du är bäst!
Käkade gjorde vi också det blev tomatsoppa med fetaost och kyckling , mycket gott !
Efter maten och matten åkte jag och träffade O och F , dom spelade bilspel men O Startade om varje gång han fick en dålig start eller snurrade runt med bilen så det blev ju inte mycket av det  haha xD. Efter det så kollade vi lite på en film som heter Land of the lost .
Jag har den på datorn och har kollat på den mint 100 ggr men den är alltid lika rolig, efter ett tag  var det tid för mig att åka hem så dom gjorde mig sällskap ner till bussen.
Precis när jag skulle sätta mig så ser jag att dom kommer på bussen och sätter sig ner, dom var lite hungriga så dom skulle in och käka^^.
Jag hoppade av vid Fridhemsplan för att ta tunnelbanan hem och ser att det inte skulle gå förens 24 minuter så jag sätter mig ner och då kommer det konstigaste gubben, han har två tomma påsar som han sitter och leker med samtidigt som han sjunger och röker...Hm .
Och nu har jag precis kommit hem och ska kolla på en film:) , det har varit en mycket bra kväll tycker jag faktiskt .. Jag trodde inte att den skulle bli så bra men det blev den  såå jag är glad.

nej nu ska jag sova lite för jag är så trött så jag vet inte vad jag ska ta mig till.
Natti natti på er ! So long suckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0