Hemma

Slutade kl 20 i 10 idag så jag åkte in till stan och lunchade med Linda och Maria , kebab är GOTT!
Matten gick rätt så bra idag gjorde faktiskt ett litet "test" och det gick relativt bra tycker jag , och tiden gick fort så det var inga problem på det sättet.

Hur ska man göra när man inte vet vad/hur man ska känna utan allt verkar bli fel, att såra folk är det värsta som finns men jag vet inte vad jag ska göra.
Finns det något jag kan göra ?!
Som jag sa det blir vad man gör det till (från bådas sidor), vill inte att du ska försvinna igen för du betyder så mycket för mig. På så kort tid har du blivit en vän som står mig väldigt nära och jag vill att det ska fortsätta vara så, jag vet att det kanske är mycket begärt men försök iaf ..snälla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0