Ont i magen

Jag har så sjukt överdrivet ont i min mage, det känns som ngot klöser och vill ut.
Det började göra ont igår, när jag läste på sis sida att hon ska opereras på fredag, jag har vetat länge att hon ska opereras men nu när det väl händer och jag är så långt bort från henne vill jag bara skrika.
Vet inte vad jag skulle göra om du försvinner du måste bara klara det...du måste .
Du är en utav som starkaste personer som jag känner och jag vet att du kommer fixa detta , säg att du kommer att klara detta!
Gaah jag känner hur det kliar i kroppen och jag vet inte  vad jag ska göra!!

Stay With Me Don't Fall Asleep To Soon The Angels Can Wait For A Moment

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0