anorak

Sitter i soffan med mitt älskade kaffe och väntar på att Soulmate ska sluta så jag kan åka och möta henne så då tänkte jag skriva lite för att fördriva tiden.

Det vart en sväng till sjukhuset igår för att kolla blodvärdet pga att jag börjar må piss igen , blodvärdet såg bra ut men jag har alla tecken på att det är giftstruman som har satt igång igen ><. suck.
Så troligtvis blir det att börja knapra tabletter  .. that kind of sucks men vad ska man göra liksom.
Jag fick lite skäll av doktorn att jag inte har varit på mina återbesök, men det är ju lite svårt att åka till Falun mitt i veckan för att ta några prover och skriva ut lite medicin.

aja nu ska jag ut so long suckers



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0