Jag hatar dig för du kan inte göra saft

Sitter i soffan och trängs med Diesel och små kollar på tv , just nu är det en reklam för fun light saften och jag stör mig så fruktansvärt mycket på den.
Den är så orealistisk så  jag blir arg ..först så sitter dom och hånglar i timmar jag fattar liksom inte ?!  Hur skulle man orka och läpparna skulle bli och göra så fruktansvärt ont ! Och när hon ska göra saft så har hon i vattnet före saften , vem gör något sånt ?!?!!
Saft + vatten inte vatten+saft  sjuka människa



So long suckers

Kommentarer
Postat av: Anonym

Världsrekordet i att hångla är på 30 timmar och 45 minuter :)

2010-03-24 @ 19:55:55
Postat av: Emelie

Men gud :o !

2010-03-24 @ 20:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0