..........

Var på matchen med bejb och hans familj idag 4-1 mot Åtvidaberg satt rikigt bra idag kan jag lova , hoppas det fortsätter så här efter uppehållet.
Efter matchen så mötte vi upp Maria och Nisse och gick och träffade Marias kompis , vi stod där och pratade och efter en liten stund kom det en stor öl luktnande karl.
Han lyfte upp mig och sa att jag var hans nya fru ..inte illa jag har inte hunnit fylla arton men jag är redan gift och plastmamma . Undrade först var det var för typ men det var tydligen också en kompis till maria ^^ , han var riktigt trevlig men jag tycker fortfarande inte att man biter en helt oskyldig flicka och sedan rent ut sagt kidnappar henne !. Haha.

Nu ska jag snart sova eftersom att jag ska till min nya skola imorgon och direkt eter det ska jag till min nya praktik, nu känns det som att allt flyter på som det ska och det är riktigt skönt som omväxling.
Håller tummarna att det fortsätter så här bra och att jag hittar dit ^^, men om jag skulle gå vilse så har Cajsa mitt nummer så då får hon gå ut och leta efter mig.
Jag har fått en bra vägbeskrivning så jag tror att det ska gå rätt bra att hitta men man kan aldrig vara helt säker , det skulle vara så typiskt mig att missförstå allt och gå en helt annan väg.

So long suckers !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0