kväll

Sitter i soffan och kollar på Twilight med Maria , Linda kollade också men hon har precis gått och lagt sig.
Hon har fortfarande inte blivit frisk och jag tycker så synd om henne  , hatar när hon är sjuk för jag blir så orolig hela tiden.
Det blir jag när alla andra blir sjuka också och jag har på känn att Maria tycker att jag är rätt töntig, men jag blev så här efter att mormor dog.

Nu ska jag snart gå och sova eller iaf försöka , efter att ha sovit med bejb ett tag så blir det svårt att somna utan honom. Men jag ska göra mitt bästa och får tänka på att vi träffas imorgon ,efter att stackaren som jobbar på en lördag har slutat förstås ^^.

Nu lider filmen mot sitt slut och jag känner att jag kanske borde ligga i sängen vid den här tiden så jag skriver mer imorgon.

So long suckers !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0