sombrero

Hejsan
Nu är jag hemma eter att ha varit inne i stan och träffat världens bästa , det vart bara en snabbis eftersom att han behövde plugga och jag ska upp tidigt imorgon.
Men snart är det långhelg så då får vi mycket mer tid med varandra .. mer tid med bejb = superduperlyckligemelie .

Funderar på att bädda ner mig i sängen om ett litet tag så man får sova några timmar innan skolan,men innan jag ska sova ska jag kolla klart på hockeyn.

Stackars Linda är huuuk :( tycker så synd om soulmate nu , håller tummarna för att hon blir frisk snart .
Asså jag fattar inte hur allt sjukdomsrelaterat alltid drabba henne, stackars liten kan inte ha det lätt .

nej nu orkar jag inte skriva något mer !

Adios amigos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0