galen

Jag slutade att bli förvånad för länge sen .. man vänljer sig när samma sak händer om och om igen , men jag slutar aldrig att bli besviken och ledsen .

Du borde fatta att det INTE är okej att du  hör av dig till mig när du är  full och säga att du bara är lycklig när du dricker. Och snälla lägg ner det där skitsnacket om AA för det har jag hört förut, gaaaaaaaah jag är så arg så jag tror att jag spricker.
Och det blir inte bättre av att du försöker lägga över allt på mig och jag känner mig så jävla vek som låter dig göra det .
Är det inte min tur snart att få lasta över mina problem på dig snart, efter år av att ha bärt all din skit och allt du har gjort så börjar det bli rätt tungt här!.

Sitter här och försöka minnas dom bra stunderna , och får rätt dåligt samvete över att jag inte minns så många.
Men vi har haft våra dagar då vi har skrattat så mycket tillsamman så jag nästan har kissat på mig .. men det är just det.. .dagar.
Önskar att jag hade haft många års roliga minnen med dig att se tillbaka på , men allt jag kan minnan är enstaka dagar.

Nej nu ska jag gå ut och röka och kanske spöa ner någon med lillfingret

So long SUCKERs

it's been a long hard road without you by my side
why weren't you there all the nights that we cried
you broke my mother's heart
you broke your children for life
it's not ok,
but we're all right
I remember the days, you were a hero in my eyes
but those are just a long lost memory of mine




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0