rosa

Hejsan!

Nu sitter jag här i soffan som vanligt och väntar på att bejb ska skriva på FB att han har kommit hem,önskar att han sov här inatt igen men jag måste ju gå upp kl 08.30  imorgon och bejb börjar vid 13.00 så det blir ju inte så kul för honom att gå upp tidigt.

Linda har för övrit varit och bytt gips idag eftersom att det som hon fick tidigare var trasigt och skavde, dom var tydligen riktigt otrevliga på ortopedmottagningen och behandlade henne och slim väldigt illa. Om man jobbar med människor så tycker iaf jag att man kan försöka att vara trevlig !!!

Idag har varit en awesome dag btw om man inte räknar med att jag färgade håret och är nu mera rosa i hårbotten, vakande halv 10 och gick upp och rökte med Linda.
Efter det så gick vi och handlade frukost med maria , jag och linda hittade den nya magnum gold och vart bara tvugna att testa den .. så nu har jag en ny favorit eller aa nästan den kommer efter isglass^^.
När vi kom hem hade Sebbe vaknat och han och diesel kollade på tv , sen började buset dom har pågått hela dagen^^.

Saknar tokungen som fan !!!! vill att han ska vara här med mig nu och att han ska ligga bervid mig när jag vaknar imorgon .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0