sommarkrysset

Hejsan !

här sitter jag framför datorn och är mätt .. sådär mätt så det är jobbigt och man blir att tycket  synd om sig själv och man knäpper upp byxorna med en tår i ögat.
Men jag ska inte klaga så mycket för min dag har varit riktigt trevlig om man räknar bort regnet som har varit, men nu är det fint ute AWESOME !!.

Dagen började med att jag vakna brevid älskling som skulle upp och jobba, det var meningen att vi skulle gå upp tidigt men vi snoozade lite för länge så vi hann knappt mer än att vakna och äta frukost innan jag vart tvungen att pussa honom hejdå.
Efter att Sebastian gått så la jag mig i sängen en liten stund och sov i någon timme men vaknade av att någon gick ut på balkongen. Jag tog mitt täcke och hittade Maria på där med en cigg i handen och såg relativt nyvaken ut , jag tog ett par bloss med henne och parkerade mig sedan i soffan (som vanligt ^^ ) .
Efter några timmar så bar det av mot grönan för att kolla på genrepet till sommarkrysset, efter som att Maria fortfarande går på kryckor så passade det mycket bättre efter som att det inte är lika mycket folk där då .
Det regande som bara den och nu när vi sitter hemma och kollar på sommarkrysset så har dom fint väder ..just my luck  .. men trevligt var det iaf :).

Bejb är och gaddar så jag sitter och väntar på att det ska plinga i telefonen sen ska jag åka hem till honom, det blir myskväll och bara ta det lungt :) ska bli riktigt skönt .

Nu ska jag ut med diesel :) So long suckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0