ZOOoMMMbBBBiiiiiiE

Vart en riktigt mysig dag hemma hos söt , båda var supertrötta så det vart en lite powernap till någon zombiefilm.
vet inte riktigt hur vi kunde somna till den filmen för så mycket jag hann se så var den riktigt läskig xD, men tydligen så lyckades vi utan problem .
Vi vaknade i  slutet av filmen och det var riktigt sjukt , dom åkte båt bort från zombiesarna  och man trodde att dom skulle klara sig och att allt skulle bli bra ..men dom vart upp käkade i slutet sen iaf .

Nu ligger jag i sängen och ska snart försöka sova så jag kommer upp i tid imorgon för jag ska hem till johanna och stoffe , eftersom att johanna ska åka och jobba i new mexico ska dom ha en "avskedsmiddag" .Men innan jag ska dit ska jag träffa söt en snabbis på stan innan han ska iväg och kolla på ..hm ja nu minns jag inte vad det var för band som ska spela men iaf ^^

So long suckers..nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0