rally

Ligger i sängen och kollar på rallybrudar, äter godis och har målat naglarna.. en awesome chill söndag är vad det är.
Tog en promenad med älsklingen för ett tag sen och det var verkligen jätteskönt, vi gick till en lekpark och åkte linbana ch gungade i en stor gunga ^^ men mer än så har vi nästan inte varit ute.

Imorgon är det dags för mig att fortsätta på min tatuering och jag längtar som bara den, fast jag är riktigt nervös...eller spänd kanske är en bättre beskrivelse över vad jag känne just nu.  Önskar bara att Sebastian kunde följa med mig för jag vet att jag kommer var sjukt nervös innan vi börjar och jag blir så mycket lungnare av att ha han i närheten. Men mest nervös är jag över att försöka hitta vägen, jag har bara varit där en gång och tänkte inte på viken väg jag tog efter som jag gick med sebastian.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0