Desktop

Trött på att saker och ting ska skjuta upp sig hela tiden, skulle träffa en tjej från blocket idag för att köpta två par byxor, ett par baggy jeans från gina tricot och ett par blå trash jeans från bikbok men hon fick förhinder så hon kan inte träffas förens imorgon.
Så vi ska mötas vid Åhlens inne i stan vid 11-12 tiden och det passar jättebra eftersom att min praktik är precis där typ.
Väntar också på att mitt löshår ska komma som jag beställdeså att jag kan sätta i det någon gång, men jag måste försöka hitta någon som är bra på att klippa. För mitt hår är verkligen kaos efter som att jag inte har varit och klippt mig på år och dar nu plus att jag måste klippa lösåret också så det smälter ihop med mitt vanliga.

Något mer som snart måste fixas är alla julklappar så jag slipper vara ute i sista sekunden som vanligt men det blir någ nästa månad som jag får inhandla det mesta.

Nu på söndag åker jag och sebastian till landet och ska vara där över lovet och jag längtar som bara den för jag har faktiskt inte varit där än. Anna är snäll att skjutsa upp oss och hämtar oss sen på torsdag eller något sånt.
Vi ska bara mysa och ta det lugnt, och hålla på med våran eller ja min nya hobby..STICKNING :D Sebbe har hållt på med det ett tag och har precis lärt mig hur man stickar.
Jag har gjort en mössa och en halsduk än så länge ^^ plus att jag har fått världens finaste vantar av älskling.<3


Nu ska vi kolla på Efterlyst och sen sova :) Adios amigos !






Åh juste jag har köpt ny tunnel till örat med bling bling på  :D :D 12 mm nu ^^


Kommentarer
Postat av: You know who^^

The knitting-force is strong in you my young padawan-learner, mrhgg! <3

2010-10-28 @ 00:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0