*Maelkechokolade*Maitosuklaa*

We were once so strong
Our love is like a song
You can't forget it.

Mitt huvud snurrar runt och runt, jag går sönder!.


Nu ska jag och bejb snart lägga oss i sängen och kolla på någon film, men först ska han få hjälpa mig ur med min piercing i septum. Efter som jag har praktik varje torsdag och fredag så får jag inte ha den i dom dagarna><, Ska vara på blomsterpassagen inne i stan så det blir awesome !! Det som suger är dock tiderna , jag jobbar till klockan 19:30 varje dag :'(, men jag får bita ihop.

Imorgon kommer mamma, Janne och Matilda till Stockholm :) men vi träffas inte förens på fredag eller lördag tror jag:/.

Nej nu ska jag lägga mig och gosa med min underbara pojk som ligger i sängen och klagar på att jag kollar konstigt på honom...MEEEEEN jag kollade inte KONSTIGT på honom utan det var inte meningen att han skulle se så jag kanske bara råkade se ut som ett retard .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0