matte

Nu har jag pluggat exakt hela dagen gjorde först klart servicen och  håller på med matten nu men känner att orken till att fortsätta med matten bara försvinner, men jag har gjort mer matte än vad jag behövde göra ^^.
Juste när jag satt och pluggade så kom min smart pojkvän och skulle busa med mig och luta bak datastolen, men han råkade luta bak den lite för mycket och la tydligen lite för mycket vikt på ryggstödet på stolen så det sa krasch bom pang sen låg ryggstödet på golvet bredvid Sebastian som skrattade så  mycket att han nästan kissade på sig. Själv skrattade jag inte så mycket när han tog fram en borr och skulle borra fast det igen, jag trodde helt seriöst att jag skulle få en en skriv i rumpan xD.
Hehe nej men utan bejb idag skullejag inte klarat av matten , förstår inte att han orkade hjälpa mig när jag satt där som en sur 3åring ^^<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0