sandiskorna

Nu ska jag snart sova så jag orkar upp imorgon, kanske blirdet att plugga lite mer matte då istället för idag gick det ju sådär.
Var sur som en jävla 3 årig när jag inte fattade matten och har fortsatt att vara små sur hela kvällen, det är ett under att sebastian orkar med mig när jag är såhär. Han är verkligen bäst ;) <3 .
Juste nu sitter han och spela guitar hero medans jag spelar en massa fb spel och kollar runt lite på internet , men nu ska jag nog ta och plocka undan lite tills imorgon för då kommer det en gubbe som ska kolla på alla fönster..då skulle det nog underlätta lite om man kan komma fram till dom också :P.
Blir det så att jag inte orkar utan lägger mig istället så får bejb städa när jag är på praktiken hehe ;D! natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0