Systra mi

Imorgon åker jag och Sebstian till Ludvika för att träffa Josefine och min älskade syster matilda :D har saknat dom så mycket och imorgon är det äntligen dags ^^. Ska bli skönt att få träffa systra mi och få prata om massa saker som är svårt att ta över t.ex. telefon när det är så att hon aldrig har någon ^^. Önskar att hon skulle kunna fytta hit , det är så jobbigt att ha henne så långt borta när jag behöver henne så mycket hela tiden. Hon förstår alltid vad det än är och stöttar mig alltid, jag älskar henne så fruktansvärt mycket <3.


Nu ska jag packa lite tills imorgon sen ska jag lägga mig med världens underbaraste pojkvän, nattinatti.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0