we just keep getting stronger ;)

Snar ska jag börja med läxan som vi har fått tills imorgon, vi ska ta kort på olika skyltar tror jag att det var :P...
Men innan jag börjar så ska jag försöka få tag på världens bästa Linnea så vi kan göra det tsm ^^.

Fick nyss ett sms från min älskling som är med sin pappa och rensar ur förrådet i Solna att jag ska vara glad att jag inte följde. I förrådet har det bott en råtta som springer runt men  jag har aldrig sett den , men nu visade det sig att den satt och tryckte i en av dreas väskor!!!.
Hade jag varit med så hade jag blivit så rädd så jag hade pinkat ner mig jag lovar !!

Juste nu är började det närma sig min födelsedag och det betyder att mamma och Janne kommer, det blir troligtvis
ut och äta på lördagen och förhoppningsvis tårta i nya huset på söndagen :D.
Sen på mändagen ska jag äntligen gadda mig och jag längtar så jag tror att jag blir galen, sen helgen efter att jag fyllt år åker förhoppningsvis jag och älskling till Ludvika. Då ska vi träffa den underbaraste människan i världen som jag saknar mer än något annat i hela världen Josefine fucking Bäcker :D !!!!!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0